КИТАЙСЬКА МУДРІСТЬ
Основна мета роботи психологічної служби району:
«Забезпечення розвиваючого характеру освіти, створення психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку».
Основні завдання психологічної служби району:
У 2017-2018 н.р. діяльність психологічної служби системи освіти району буде спрямована на реалізацію таких завдань:
- діяльність щодо розвитку мережі психологічної служби, розв’язання проблем кадрового забезпечення;
- організація надання психологічних послуг адміністрації, педагогам, батькам, учням у сільських школах з малою наповнюваністю;
- подальший пошук ефективних форм та методів методичного супроводу професійного становлення та кваліфікаційного зростання практичних психологів, соціальних педагогів;
- здійснення координаційної, організаційної та експертної роботи щодо забезпечення ефективності діяльності фахівців служби й управління якістю надання соціально-психологічних послуг; здійснення контролю за дотриманням фахівцями служби вимог нормативно-правових документів;
- підвищення психологічної компетентності керівників закладів та установ освіти;
- психологічний супровід впровадження нових Державних стандартів;
- соціально-педагогічна допомога сім’ям вимушених переселенців у налагодженні соціальних зв’язків із Віньковецькою центральною районною лікарнею, Центром зайнятості, Центром соціальних служб для дітей та молоді, службою у справах дітей райдержадміністрації;
- залучення учнів, вихованців зазначених категорій до активної виховної, розвивальної діяльності в позаурочний час, реабілітація;
- створення сприятливого соціально-психологічного клімату в навчальному закладі та оптимізація змісту і форм психологічної просвіти педагогічних працівників і батьків;
- активна участь працівників психологічної служби у процесі залучення дітей з особливими освітніми потребами до дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів;
- підвищення психологічної компетентності педагогів у роботі з обдарованими учнями;
- активізація превентивних заходів щодо різних форм узалежнень, соціально-небезпечних ігор, фізичного насилля та агресивної поведінки в соціальних мережах;
- психологічний супровід професійного самовизначення та вибору профілю навчання.